Fa'atomuaga Puupuu ile Suau'u Ti(Camellia Oil)

“O le taimi nei, na’o le vao a Sainasuauu lautiua na o le pau lea o le suau'u soifua maloloina e ausia atoatoa manaoga faava o malo.O le isi mea e sili ona latalata o le suāuu olive Metitirani.”o le tala lea a Artemis Simopoulos, le Taitaifono o le American Institute of Health Nutrition Cooperation Committee.

Aotelega1

Ti oil(fa'aigoa oSuauu Camellia) e mauoa i meaʻai, o loʻo i ai gaʻo gaʻo, camelliasides, lauti polyphenols, saponins, tannins, ma squalene, squalene ma flavonoids mauoa i antioxidants ma meatotino anti-inflammatory, lea e sili ona lelei aʻafiaga o le kanesa.

Puupuu2

O le suauu Camellia e mauoa foi i vaitamini E, calcium, iron, zinc ma isi elemene.Ua lauiloa o le "fugalaau o le ola" e saienitisi faafomaʻi ma tagata fai meaʻai.

O le taumafaina umi o le suauu camellia e mafai ona puipuia ai faʻamaʻi cardiovascular ma cerebrovascular, ma e aoga tele i le soifua maloloina o tagata.O le suauu Camellia e lauiloa o le suauu umi i le tele o nofoaga.

Fuafuaga Fa'atusatusa o Mea'ai Fa'ai'ai o le Su'u Olive ma le Su'u Ti

Mea'ai Mea'ai

Su'u lauti(Camellia Oil)

Suauu Olive

Polyunsaturated fatty acids

90%

70%-80%

Oleic acid

80%—83%

75%-80%

Mata'u asu

250 °C-300 °C

Falai mama ma kuka

Vitamini E

E faaluaina le tele o le vaitamini E nai lo le suauu olive

E mauoa i vitamini E

Polotini

Mauoa i polotini

Sa'oloto

Mea'ai Fiber

Sa'oloto

E iai alava taumafa

Squalene ma Flavonoids

E iai Squalene ma flavonoids

Sa'oloto

Tea Polyphenols ma Saponins

Mauoa i le lauti polyphenols ma saponins

Sa'oloto

Ya'an Times Biotech Co., Ltdo loʻo i totonu o le Aai o Yaʻan, Itumalo o Sichuan, i le vaega o suiga i le va o Chengdu Plain ma Qinghai-Tibet Plateau.Faʻalagolago i tulaga faʻafanua, ua faʻalauteleina e le kamupani laʻau Camellia oleifera.O le kamupani i le taimi nei o loʻo i ai le 600 eka o faʻatoʻaga faʻatoʻaga ma sili atu i le 20,000 eka o Camellia oleifera faʻavae faʻatoʻaga mo le gaosiga, lea e faʻamautinoa ai le tuʻuina atu o mea mataʻutia Suauʻu camellia maualuga.

Puupuu3

Fa'afeso'ota'i matou mo su'esu'ega:

Numera Telefoni: +86 28 62019780 (fa'atau)

imeli:info@times-bio.com

gm@timesbio.net

Tuatusi: YA AN fa'ato'aga HI-tech Ecological paka, Ya'an City, Sichuan Saina 625000


Taimi meli: Me-03-2022